Кошик
4259 відгуків
+380 (63) 132-24-01
ЧитатиЦеМодно
Кошик

Справа не в каві Говард Бехар

99 

  • Немає в наявності
Справа не в каві Говард Бехар
Справа не в каві Говард БехарНемає в наявності
99 
+380 (63) 132-24-01
+380 (63) 132-24-01
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Справа не в каві Говард Бехар

Компанія повинна розглядати і своїх співробітників, і своїх клієнтів насамперед як людей, тоді все інше прийде само собою - така основна ідея цієї книги. Якщо керівник ставиться до співробітників як до партнерів, а не як до одного з ресурсів, ті досягають фантастичних результатів, якщо він бачить у клієнтах не джерело доходу, а людей, яким він надає послугу, ті повертаються знову і знову. Автор формулює десять основних принципів лідерства, орієнтованого на людину, і детально розбирає їх, наводячи численні приклади з історії мережі кав'ярень Starbucks.

Характеристики
Основні
Мова виданняРосійська
Вид палітуркиМ'який
Кількість сторінок152
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 99 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner