Кошик
4261 відгук
+380 (63) 132-24-01
ЧитатиЦеМодно
Кошик
-8%

Як гинуть великі. І чому деякі компанії не здаються. Джим Коллінз

120 

110,40 

  • Готово до відправки
Як гинуть великі. І чому деякі компанії не здаються. Джим КоллінзГотово до відправки
120 110,40 
+380 (63) 132-24-01
+380 (63) 132-24-01
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Як гинуть великі. І чому деякі компанії не здаються. Джим Коллінз

Про що ця книга Джим Коллінз, дивлячись поглядом ученого на мляві руїни компаній, які колись здавалися незламними, а нині канули в Лету, ставить запитання: як гинуть великі? Чи справді крах відбувається несподівано, чи компанія, не відаючи того, готує його своїми руками? Чи можна виявити ознаки занепаду на ранній стадії й уникнути його? Чому одні компанії у важких умовах залишаються на плаву, а інші, порівнянні з ними за всіма показниками, йдуть на дно? Наскільки сильними мають бути кризові явища, щоб рух до загибелі став невідворотним? Як зробити розворот і повернутися до зростання? У своїй книжці Джим Коллінз відповідає на ці запитання, даючи керівникам обґрунтовану надію на те, що можна не просто виявити й зупинити занепад, а й відновити зростання. Чому ми вирішили видати цю книжку Тому що Джим Коллінз - визнаний класик бізнес-літератури, чиї книжки розійшлися по всьому світу накладом понад 10 млн примірників. Тому що "Як гинуть великі" - це продовження двох світових бестселерів: "Від хорошого до великого" і "Побудовані навічно". Для кого ця книжка Для власників бізнесу та топ-менеджерів, які прагнуть не лише досягти успіху, а й надовго втриматися на вершині. Побудувати компанію на десятки років. Фішки книги Ми кілька років вели переговори з автором, щоб отримати права на її видання російською мовою. Про автора Джим Коллінз Джим Коллінз - викладач у бізнес-школі Стенфордського університету, удостоєний нагороди за видатні успіхи у викладанні, автор праць у галузі управління. Коллінз вивчає компанії - великі, хороші, слабкі, загиблі - від юних стартапів до поважних 150-річних "довгожителів", а також читає лекції керівникам різних галузей економіки. Він - автор світового бестселера "Від хорошого до великого" (From Good to Great), перекладеного 35-ма мовами та виданого накладом у понад 3 млн примірників, співавтор книжок "Побудовані навічно" (Built to Last) та інших книг.

Характеристики
Основні
Мова виданняРосійська
Вид палітуркиМ'який
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 110,40 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner