Стратегія Блакитного Океану. Рене Моборн, В. Чан Кім
130 ₴
- Готово до відправки
+380 (63) 132-24-01
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Стратегія Блакитного Океану. Рене Моборн, В. Чан Кім
В книжці розповідається про те, як і навіщо вийти із конкурентного середовища і досягти успіху у вільній від конкуренції ніші. При побудові стратегії будь-якої компанії не конкуренція має бути в центрі, а цінності та унікальність.
Уявіть, що є два океани: червоний і блакитний. Якщо перший символізує все, що вже є на ринку на даний момент, то другий – новий ринковий простір, що потребує творчого підходу і дає можливість отримувати великий дохід. Автори розповідають, як мінімізувати ризики червоного океану, знайти цінність компанії, не наслідуючи конкурентів, і привести компанію до успіху.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Тематика | Управління персоналом |
Мова видання | Українська |
Стан | Новий |
Виробник | КІМ |
Інформація для замовлення
- Ціна: 130 ₴