Кошик
4259 відгуків
+380 (63) 132-24-01
ЧитатиЦеМодно
Кошик
-11%

Основи маркетингу. Стислий курс. Філіп Котлер

419 

372,91 

  • В наявності
Основи маркетингу. Стислий курс. Філіп Котлер
Основи маркетингу. Стислий курс. Філіп КотлерВ наявності
419 372,91 
+380 (63) 132-24-01
+380 (63) 132-24-01
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Маркетинг - одна з основних дисциплін для професійних діячів ринку, таких як комівояжери, роздрібні торговці, працівники реклами, дослідники маркетингу, керуючі новими і марочними товарами тощо. Їм потрібно знати, як описати ринок і розбити його на сегменти; як оцінити потреби, запити та вподобання споживачів у межах цільового ринку; як сконструювати й випробувати товар з потрібними для цього ринку споживчими властивостями; як за допомогою ціни донести до споживача ідею цінності товару; як обрати вмілих посередників, аби товар виявився доступним і добре представленим; як рекламувати товар, щоб споживачі знали його і хотіли придбати. Професійний діяч ринку повинен, без сумніву, володіти великим набором знань і вмінь. Охочі вивчати маркетинг можуть знайти безліч книжок з цього предмета. Але навіть найтовстіші підручники ледь ковзають поверхнею цієї науки, бо про кожен інструмент маркетингу необхідно знати величезну масу відомостей. Тим, хто вперше приступає до вивчення маркетингу, потрібне найзагальніше уявлення про його основи, щоб не потонути в морі конкретних подробиць. Саме з позицій такого підходу і написана пропонована книга "Основи маркетингу. Стислий курс.".

Характеристики
Основні
Мова виданняРосійська
Вид палітуркиМ'який
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 372,91 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner