Ми звикли вважати, що процеси та менеджмент — це щось нудне та сумне, а стартапи — динамічне та захопливе, де немає місця жодним правилам. Однак правильно якраз зворотне: створення стартапу має бути підпорядковане чіткій методиці, що має строго певні кроки. Основна ідея методу «економний стартап», розробленого Еріком Райзом, полягає в швидкому тестуванні ідей нових продуктів на реальних споживачах і постійному коригуванні бізнес-моделі, з тим, щоб починати масштабні вкладки тільки тоді, коли ідея підтверджена фактами. Хто вже пізнавав із цією книгою, говорить про неї так: якщо ви підприємець, терміново кидайте всі справи, сідайте та читайте! І нехай вас не бентежать слова «бізнес із нуля» в назві. Підприємці за духом є в різних компаніях, а вміти постійно аналізувати бізнес-модель і вчасно вносити в неї корективи потрібно будь-якому бізнесу — і малому, і великому.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Тематика | Ділова література |
Мова видання | Українська |
Вид палітурки | М'який |
Стан | Новий |
Інформація для замовлення
- Ціна: 159 ₴